повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компания осуществляет возврат и обмен этого товара в
соответствии с требованиями законодательства.
Терміни повернення
Возврат возможен в течение 14 днів после
получения (для товаров надлежащего качества).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення і обміну:
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Дата повернення:
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для того, щоб отримати правильну якість).
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Згідно з активним законом, ви можете повернути товар відповідної якості або конвертувати його у випадку: товар не був уживаним і не мав слідів споживання: подряпин, сколів, потертостей, п’ятин і т.п.
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
зберігає всі етикетки і маркування за фабрикою.
Торгівля зберігає товарний вигляд і свої марнотратні властивості.
З’ява на повернення товару обговорюється протягом 24 годин.
Повернення коштів робиться за рахунок платежу на банківську карту клієнта протягом 24 годин після отримання відновленого товару.
Гарантія:
Гарантії та послуги, які ми надаємо під час транспортного перевезення?
1. Якісна упаковка
Ми використовуємо спеціальні технології в упаковці скляних флаконів, які мінімізують ризик бою під час транспортування.
Усі посилки вирушають у щільних картонних коробах, ретельно заклеєних скотчем.
Кожне посилання маркується спеціальною наклейкою «Обережно! Крихке скло».
2. Відповідальність за збереження посилки та кількість товарів у ній
ПРИ ОТРИМАННІ ЗАМОВЛЕННЯ НЕОБХІДНО:
1. Звірити кількість фактично отриманих коробів із кількістю місць у ТТН
2. Перевірити цілісність упаковки та контрольної липкої стрічки (скотчу) на стиках
3. Підтвердити отримання замовленого товару у повній безпеці, поставивши підпис у відомості перевізника
ЯКЩО УПАКОВАНА ПОСИЛАННЯ ПОШКОДЖЕНА АБО ВІДКРИТА, СЛІД:
1. Перевірити кількість та цілісність всіх одиниць замовлення (згідно з накладною)
2. Зв'язатися з менеджерами компанії "Shleyf" якнайшвидше
Якщо упаковка не була пошкоджена, але у посилці відсутня продукція (у накладній ця продукція є), слід якнайшвидше зв'язатися з менеджерами компанії