Продавець Shleyf розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
14 відгуків
Потрібна консультація - 096 067 26 11
+380 (96) 067-26-11
SHLEYF
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення і обміну: Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства. Дата повернення: Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для того, щоб отримати правильну якість). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Згідно з активним законом, ви можете повернути товар відповідної якості або конвертувати його у випадку: товар не був уживаним і не мав слідів споживання: подряпин, сколів, потертостей, п’ятин і т.п. товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; зберігає всі етикетки і маркування за фабрикою. Торгівля зберігає товарний вигляд і свої марнотратні властивості. З’ява на повернення товару обговорюється протягом 24 годин. Повернення коштів робиться за рахунок платежу на банківську карту клієнта протягом 24 годин після отримання відновленого товару. Гарантія: Гарантії та послуги, які ми надаємо під час транспортного перевезення? 1. Якісна упаковка Ми використовуємо спеціальні технології в упаковці скляних флаконів, які мінімізують ризик бою під час транспортування. Усі посилки вирушають у щільних картонних коробах, ретельно заклеєних скотчем. Кожне посилання маркується спеціальною наклейкою «Обережно! Крихке скло». 2. Відповідальність за збереження посилки та кількість товарів у ній ПРИ ОТРИМАННІ ЗАМОВЛЕННЯ НЕОБХІДНО: 1. Звірити кількість фактично отриманих коробів із кількістю місць у ТТН 2. Перевірити цілісність упаковки та контрольної липкої стрічки (скотчу) на стиках 3. Підтвердити отримання замовленого товару у повній безпеці, поставивши підпис у відомості перевізника ЯКЩО УПАКОВАНА ПОСИЛАННЯ ПОШКОДЖЕНА АБО ВІДКРИТА, СЛІД: 1. Перевірити кількість та цілісність всіх одиниць замовлення (згідно з накладною) 2. Зв'язатися з менеджерами компанії "Shleyf" якнайшвидше Якщо упаковка не була пошкоджена, але у посилці відсутня продукція (у накладній ця продукція є), слід якнайшвидше зв'язатися з менеджерами компанії

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner